2012. május 29.

Egy kis zene... a kedvenceim közül


Csík Zenekar - Én vagyok az aki nem jó



Én vagyok az aki nem jó
A fellegajtó nyitogató
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Nyitogatom a felleget
Sírok alatta eleget
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Ifijúságom így telik el
Azért a szívem hasad el
Áj ná ná ná ná ná ná ná
/Az anyád ragyogós csillagom/
Ifjúság gyöngykoszorú
Ki elveszti de szomorú
Áj ná ná ná...
Szabad volnék nem búsúlnék
Vígasságnak helyet adnék
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Szép hazámnak rabja vagyok
Idegenben búslakodok
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Ha még egyszer megláthatnám
Apám házát kopogtatnám
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Nem lesz többé soha ilyen
Belé szakad árva szívem
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Édesanyám rózsafája,
én voltam a legszebb ága.
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Bár sohase nyíltam volna
maradtam volna bimbóba.
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Fényes csillag az udvarom
Mikor megyek azon lakom
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Nyitogatom a felleget
Mikor nyílik elmehetek
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Túl oldalon /(Felhők között) várnak reám,
Édes anyám, drága apám
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Édes csókkal köszöntenek,
Szép helyemre elvezetnek
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Bolond volnék ha búsulnék
Ha a búnak helyet adnék
Áj ná ná ná ná ná ná ná
Én a búnak utat adok
Magam pedig vígan járok
Áj ná ná ná ná ná ná ná
/Kalotaszegi népdal/

Nincsenek megjegyzések: