2012. május 14.

Rétest sütöttem :-)

Igazi, húzott palóc házi rétes 


Szombat reggel rétest sütöttem :-))))! Túróst és meggyes-mákost... Ezt itt fenn :-)!

Bizonyára sokan nem tudjátok, hogy az egri vár lábánál (a Dobó utcában) található "Éva ángyó rétesboltja" is én vagyok.
Ezért mi elég ritkán eszünk rétest :-), azonban aki először jön hozzám vendégségbe, szinte mindig kap :-).
Így volt ez az elmúlt szombaton is.
A receptet sajnos nem fogom megosztani veletek, mert ez családi titok :-).
Ha nem boldogulsz otthon, szívesen látunk Egerben vagy édesanyám valamelyik boltjában (Szilvásváradon és Bátonyterenyén). Ez itt a reklám :-)))) volt!

Bálint és Botond


Ők a fiaim :-)))))! Ezt a képet édesapám a facebook-on találta véletlenül (sajnos nem ismerem a fotóst, de a kép szuper)! Egerben készült az idén március idusán!


Sütés közben készítettem néhány fotót. Tudom, hogy ez sovány vigasz, de több mint a semmi :-)!











Nincsenek megjegyzések: